![]() |
IZAERA
– Elkarrizketa eta bestearekiko arreta gaitasuna
– Ekipoan lan egiteko konpromezua
– Sormena eta malgutasuna
– Baliabideak eta jarduerak antolatzeko eta planifikatzeko gaitasuna
– Arazoak konpontzeko eta erabakiak hartzeko gaitasuna
– Ezinduaren munduarekiko interesa
PRESTAKUNTZA-PLANA
Modulua 1. Gizarte esku-hartzearen testuingurua
Modulua 2. Gizarteratzea eta laneratzea
Modulua 3. Bizikidetza-unitateentzako arreta
Modulua 4. Bitartekaritza komunitarioa
Modulua 5. Hezkuntzan esku-hartzeko babesa.
Modulua 6. Autonomia pertsonalaren sustapena
Modulua 7. Komunikazio-sistema handigarriak eta alternatiboak
Modulua 8. Gizartean esku hartzeko metodologia
Modulua 9. Lehen laguntzak.
Modulua 10. Gizarte-trebetasunak
Modulua 11. Gizarteratzeko proiektua
Modulua 12. Ingeles teknikoa
Modulua 13. Laneko prestakuntza eta orientabidea
Modulua 14. Enpresa eta ekimen sortzailea
Modulua 15. Lantokiko prestakuntza
LORTUTAKO GAITASUNAK
– Gizarteratzeko jarduerak programatzea, baliabide eta estrategia metodologikorik egokienak aplikatuta.
– Etxeko indarkeria prebenitzeko jarduerak diseinatzea eta ezartzea, eta horien garapena ebaluatzea.
– Behar fisikoei eta psikosozialei arreta emateko jarduerak diseinatzea, erabiltzaileen eta testuinguruaren ezaugarrien arabera, eta jarduera horien garapena kontrolatzea eta ebaluatzea.
– Etxeko kudeaketan laguntzeko jarduerak antolatzea, bizikidetasun-unitatearen ezaugarrien arabera, eta jarduera horien garapena kontrolatzea eta ebaluatzea.
– Laguntza psikosozialeko jarduerak antolatzea eta ezartzea, eta, eginkizun horretan, pertsonen intimitatearekiko errespetuzko jarrera azaltzea eta jarduera horien garapena ebaluatzea.
– Autonomia pertsonaleko eta sozialeko trebetasunak trebatzeko jarduerak antolatzea eta ezartzea, lortzen diren emaitzak ebaluatuta.
– Gizarteratzeko eta lan-munduratzeko programak antolatzea eta ezartzea, horien garapena eta aurrez finkatutako ibilbidearekiko egokitzapena ebaluatuta.
– Komunikazio-trebetasunak trebatzea eta, horretarako, sistema alternatiboak edo handigarriak erabiltzea eta pertsona erabiltzaileak horien erabileran motibatzea.
– Pertsonen eta taldeen arteko bitartekaritza-lanak egitea, parte-hartzeko teknikak eta gatazkak kudeatzeko teknikak eragimenez aplikatuta.
– Erabiltzaileekin eta haien familiekin, lan-taldeko kideekin eta beste profesional batzuekin harreman arinak izatea, gizarte-trebetasunak erakutsita eta sortzen diren gatazketarako irtenbideak proposatuta.
ZIKLOAREN IRTENBIDEAK
Lan eremua: Gizarte-prebentzioko eta gizarteratzeko programetako teknikaria. Askotariko egoitza-ekipamenduetako hezitzailea. Familiako langilea. Tutoretzako laguntzailea. Gizarteratzeko teknikaria. Heziketa bereziko hezitzailea. Minusbaliotasuna duten pertsonen monitorea. Oinarrizko mugikortasuneko teknikaria. Lanerako eta/edo laneko bitartekaria.
Gizarteko eta/edo kulturarteko bitartekaria. Laguntza bidezko enpleguko teknikaria. Laneko laguntzako teknikaria. Birgaitze psikosozialeko monitorea.
Goi-mailako beste ikasketak: Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin, edota Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.
IKASTETXEAK
• GOI MAILA